A válaszadók 32%-a az üres keménytáblás napló kulcsszavakra keres ha nyomatlan naplót szeretne

 


A facebookon a Mompreneurs csoportban kértem kulcsszókutatáshoz segítséget legutóbb. Nagyon megtisztelő volt, hogy 118 szavazat és még 36 komment is érkezett a kérdésemre.

Ezt kérdeztem:

Sziasztok, szeretnék a kulcsszókutatásomhoz egy kis felmérést végezni. Megtiszteltek ha válaszoltok.
Köszönöm!
Sok éve már, hogy modellkönyvként elkészítettem egy keménytáblás nyomatlan könyvet táblaborító tervezéshez és ahogy írtam erről blogot a vásárlóim azonnal termékként is kérték.
Most az érdekelne hogy ha egy üres nyomatlan puhatáblás vagy keménytáblás könyvet, naplót szeretnétek keresni vajon milyen kulcsszavakat használtok.
Nyomdászként nekem alapban a nyomatlan és a keménytáblás jön, de nagyon érdekel, hogy felhasználóként, nem szakmabeliként vajon hogyan keresnétek rá.

A felmérés, a válaszotok abban segít nekem, hogy ABC teszteléssel is írjak blogokat erről a termékemről.

Több, mint 25 éve vagyok nyomdász, így meg sem fordult a fejemben hogy a nyomatlan szót mások a hétköznapi életben nem használják, ez nagyon hasznos információ volt nekem.

A natúr sima füzet, notesz, napló, sima napló, notebook mellett még sokféle keresőszót írtak a válaszadók.

Ezúton is köszönöm a segítséget.

A füzet nyomdai fogalmak szerint kis terjedelmű irkafűzött termék, de hétköznapi szóhasználatban füzetként keresnek könyv formátumokra is és nem is véletlenül. Tényleg találtam füzet szavakra keresve webshopokban naplószerű könyvekre, könyv kivitellel.

Érdekes felmérés volt, köszönöm!

------------------

Katiötletek keménytáblás üres könyv megrendelhető a KatötletekShopban vagy a Meska oldalamon.