A Canva pro csomagban nagyon jó keménytáblás könyv mockup sablonok vannak

 

Leteszteltem a Canva egyik mockupját keménytáblás könyv készítéshez.

A Canva pro csomagban nagyon jó keménytáblás könyv mockup sablonok vannak.


Most annyit tettem, meg, hogy beléptem a Canva pro fiókomba. Ott a menüben a mockupokon belül megkerestam a nyomatokat, azon belül a könyveket, azon belül a keménytáblás könyveket, kiválasztottam egy mintát, feltöltöttem rá egy korábban szerkesztett képemet és máris a képen látható eredményt adta.

Nyomdai szakemberként az a tapasztalatom, hogy fekvő alakú keménytáblás könyvek ritkán készülnek, mivel a táblaborító kiterített méret miatt nem minden gyártási technológiával lehet ideális gyártási árakat elérni.

Ma, 2024. jún. 2-án elkezdtem itt olyan blogokat írni, ami keménytáblás könyvekhez kötődik.
A szakmámban nekem ezekek a szívem csücskei, ez az egyik indok. A másik indok, hogy kíváncsi vagyok rá, hogy a google mikor érzékeli majd a keménytáblás könyv szavakra, hogy van itt egy kis blogocska.
Harmadik indok, hogy 12 éve gyártom és tartom folyamatos készleten a keménytáblás nyomatlan könyv termékemet, amiből a vásárlóim fantasztikus egyedi ajándékokat készítenek.

------------------

Katiötletek keménytáblás üres könyv megrendelhető a KatötletekShopban vagy a Meska oldalamon.