A saját alkotásom a saját készítésű keménytáblás könyvemen

 

Igen, ezzel a címmel is kezdőhetne ez a blogom: A saját alkotásom a saját készítésű keménytáblás könyvemen.

Nézd csak meg alaposan a képet!

Igazából elég életű, csak épp a könyv hagy némi kivetnivalót a kivitelzésben, legalábbis nyomdai előkészítői szemmel.

A mesterséges intelligenciával készült képekről szerettem volna írni és adta az ötlet magát, hogy belépjek a Canva pro fiókomba és ott pár szó begépeléssel hagyjam hogy alkosson nekem egy blog képet a program.

Meglepően jó lett, mintha kitalált volna a gondolataimat.

Kb. ennyit írtam törtangolságommal: hardcover book and flowers.

Nos, csoda hogy ennyi tanáccsal egyáltalán tudott valamit alkotni.

A képen rám se lehet ismerni, azt kifelejtettem, hogy olyat generáljon amilyennek most ő engem lát... mert, hogy a nagy szem mindent lát:)

Tiszta sci-fi.

Szóval nem bánom, blog képhez fogom használni a mesterséges intelligenciát, de annak is inkább csak a játékos formáját és ígérem, hogy sokkal nagyobb fenntartással kezelek minden képet amit meglátok... hogy ki csinálta és mit és hogyan mondjak, ha gratulálni szeretnék az alkotáshoz.

Van valami félelmetes abban, hogy 10 másodperc alatt elkészült egy ilyen kép... Tovább tartott megírni a blogot erről ...


------------------

Katiötletek keménytáblás üres könyv megrendelhető a KatötletekShopban vagy a Meska oldalamon.